سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با استیکرها خانه ی خود را زیباتر کنید

شاید تا حالا تصاویری از خانه هایی با دیوارهایی پوشیده از استیکر و یا حتی کاغذ دیواری دیده باشید و وسوسه شده باشید تا شما هم دستی به سر و روی دیوارهای خانه تان بکشید. قطعا استفاده از استیکر به عنوان یکی از آیتم های طراحی دکوراسیون و یا کاغذ دیواری، رنگ و لعاب خاصی به خانه می دهد و دیوارهای خانه را از بی روح بودن در می آورد. نگاهی به تصویر زیر بیندازید، به نظرتان داشتن یکی از این استیکرها در خانه تان عالی نخواهد بود؟

استیکر ها هم انواع و طرح های گوناگونی دارند از نقش های گل و گیاهان گرفته تا حیوانات و نقش پرندگان، پترن های تکرار شونده، نقش های درهم و... در پایین تعدادی از آن ها را به شما نشان داده و مفهوم کلی هر کدام از آن ها را توضیح می دهیم تا در صورت تمایل بتوانید بهتر انتخاب کنید.

منظره ای واقعی به شما می دهند

از هر نظر که در نظر بگیرید چه از بعد زیبایی و چه از بعد هزینه ای بخواهید حساب کنید، استفاده از استیکر در خانه هم مدرن تر، هم زیباتر و هم شیک تر از روش های سنتی نقاشی روی دیوار است.
نقاشی دیوار هم زمان بر و هم قدیمی است و حتی نتیجه ی نهایی آن هم ممکن است آن چه که در ذهن فرد هست، نباشد. اگر هم گیر تیم غیر حرفه ای نقاشان بیفتید که چه بدتر! پس بهتر نیست به جای این همه دردسر، هم زمان با ارزش و هم پولتان را ذخیره کنید و از این استیکرهای زیبا استفاده کنید؟ بسیاری از آن ها جلوه ای 3 بعدی و کاملا واقعی دارند و حس و حال و هوای جالبی به خانه می دهند.

محدودیتی در انتخاب ندارند

یکی از بهترین مزیت های استفاده از استیکر این است که نقش و نگارهایی که برای آن ها وجود دارد تقریبا نامحدود است و در انواع طرح ها، نقش ها، سایزها و رنگ ها وجود دارند.
خوبی دیگر استفاده از استیکر استایل های مختلفی است که برای آن وجود دارد. مثلا برای اتاق کودک ممکن است بخواهید از طرح های بچگانه و با مزه استفاده کنید یا مثلا برای رستوران فست فود ممکن است بخواهید از استیکرهای ساندویچی بزرگ استفاده کنید گه باعث گرسنه تر شدن مشتریانتان شود! در هر صورت تقریبا برای هر کاری می توانید استیکر خاص آن را پیدا کنید.

نصب استیکر بسیار راحت است

در بسیاری از موارد، اگر بخواهید روی دیوار نقاشی خاص داشته باشید باید خیلی حرفه ای و با دقت این کار را انجام دهید  در غیر این صورت نقاشی حرفه ای شما تبدیل به یک اثر بچه گانه خواهاد شد.
اما هیچکدام از این موضوع ها در مورد استکرها وجود نخواهد داشت. حتی درآوردن و برداشتن آن بعد از مدتی در صورتی که بخواهید آن را درآورید هم بسیار راحت است و زمان بسیار کمی خواهد گرفت.