سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه چوب مناسب برای خرید درب چوبی را بیابیم؟

ساخت درب چوبی مناسب می تواند به نمای ساختمان و در موارد استفاده برای درب داخلی به دکوراسیون داخلی منزل شما کمک به سزایی کند. هیچ چیز نمی تواند به اندازه نمای طبیعی چوب زیبایی به منزل شما بدهد! برای انتخاب و خرید درب چوبی انتخاب های بسیاری وجود دارد چرا که در بسیاری انواع از درب های چوبی در طبیعت موجود هست که می توان از آنها استفاده کرد.

Image result for â?«Ø¯Ø±Ø¨ Ú?Ù?بÛ?â?¬â??

همانطور که گفتیم شاید یکی از مشکلات در خرید درب چوبی همین باشد که تنوع بسیار در چوب برای درب وروردی و یا درب چوبی اتاق به قدی زیاد است که می تواند ما را سرگردم کند. از این روز در این مقاله برخی از ویژگی هایی که باید در انتخاب نوع چوب مورد نظر در نظر بگیریم را بررسی می کنیم. 

مقاومت چوب درب چوبی برابر فرسایش!

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب نوع چوب همین مورد خواهد بود که چوب مورد نظر نباید مورد فرسایش بر اثر آفتابزدگی و رطوبت باشد به خصوص برای درب ورودی منزل این عمال بسیار مهم به نظر می رسد. انواع مختلفی از چوبها برای این منظور وجود دارد و البته روکش هایی که بر روی رویه ی درب زده می شوند تا از این فرسودگی و خوردگی جلوگیری شود. خرید درب چوبی از این نظر سخت به نظر خواهد رسید!

 

ماندگاری چوب انتخابی در خرید درب چوبی!

یکی دیگر از عوامل مهم در این مورد انتخاب چوبی است که ماندگاری بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد و بعد از چند سال نیاز به تعویض و بازسازی درب نباشد. در واقع چوبی که قرار است به عنوان یک درب داخلی ساختمان و یا درب ورودی منزل باشد نباید ماندگاری اش کم باشد. 

 

طرح و مدل چوب مورد نظر!

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید درب چوبی مدل و طرح خود چوب است. انتخاب چوب برای دکوراسیون منزل می تواند حال و هوایی از طبیعت به منزل شما بدهد و این حال و هوا می تواند با انتخاب چوب مناسب برای شما بهترین دکور را پدید آورد.