سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت خود را چگونه انتخاب کنیم؟

در بسیاری از موارد درب های ضد سرقت از استاندارد های مناسب پیروی نمی کنند و می توان گفت که دزدی کردن این دربها و ورود به خانه سخت نخواهد بود. درب ضد سرقت استاندارد باید از استاندارد های بین المللی که از استرالیا ایجاد شده است پیروی کند. این استانداردها AS5039-2008 و AS5040 (استاندارد برای نصب)و  AS5039-2008 نام دارد. در هنگام خرید فراموش نکنید به این استانداردها توجه کنید.

قیمت درب ضد سرقت و عوامل موثر در آن را می شناسید!

قیمت درب ضد سرقت متاثر از تمامی این عوامل خواهد بود. برای مثال چوب مورد استفاده، جنس دقیق هسته داخلی، قفل مورد استفاده و حتی چهارچوب درب و اندازه آن بسیار مهم خواهند بود. درب های ضد سرقت برای تامین امنیت لازم و ضروری به نظر می رسند و قیمت درب ضد سرقت شاید حتی با هزینه بالا تری هم مورد قبول واقع شود. تصور کنید با نصب این درب ها می توانید خیال خود را از سارقان راحت کنید. 

انواع درب ضد سرقت

فلسفه ایجاد درب های امنیتی چیزی فراتر از یک مانع برای نفوذ حشرات بوده است. در واقع درب ضد سرقت اولین مانع برای ورود سارقان است. ایجاد این امنیت و خرید اینترنتی درب ضد سرقت شاید کمی گران به نظر برسد اما فراموش نکنید شما با این هزینه برای خود امنیت می خرید و این عاملی بسیار مهم است. حال تقاوت های بین این دربها شاید نیاز به بررسی بیشتری برای خرید مطمن داشته باشد. 

Image result for â?«Ø¯Ø±Ø¨ ضد سرÙ?تâ?¬â??

درب ضد سرقت از 2 ماده تشکیل شده اند:

  1. درب آلومینیومی 
  2. درب فلزی 

دربهای ضد سرقت علاوه بر این ها دارای هسته ای در مرکز خود هستند که برای امنست بیشتر و استحکام بیشتر آن داخل درب قرار داده میشود. این اجزا به شکل زیر دسته بندی می شوند:

  1. فولاد 
  2. فلز
  3. آلومینیم

تمامی این موارد به خودی خود خوب هستند اما هر کدام جدای از دیگری فواید مخصوص به خود را دارند. درب ضد سرقت ارزان را می توانید با انتخاب و استفاده از هرکدام از این مواد گران تر کنید و در واقع قیمت درب ضد سرقت بی شک متاثر از این موارد و استفاده از آنها خواهد بود. 

در خرید درب ضد سرقت عامل دیگری را نیز باید در نظر داشته باشید و آن قفل درب است چرا که این قفل بی شک می تواند عامل بسیار مهمی در امنیت این درب ضد سرقت داشته باشد. 

بورس درب ضد سرقت در تهران و شهرستان ها

می توان گفت به صورت مشخص در بورس درب ضد سرقت در تهران وجود ندارد اما در خیابان مرزداران و یا سمت پل چوبی می توان مغازه های بیشتزی برای خرید این محصول پیدا کرد. علاوه بر اینها این روزها با بازار گرم خرید و فروش های اینترنتی ، خرید آنلاین درب ضد سرقت نیز ممکن شده است. برای این کار با سرچ در گوگل می توانید سایت های بسیاری در این طمینه پیدا کنید و با مقایسه قیمت ها بهترین انتخاب را داشته باشید.