سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب ضد سرقت در نوسان بازار

دربهای ضد سرقت به علت مکانیز داخلی خود محبوبیت بسیاری در تامین امنیت منازل دارند که نباید فراموش شوند. منظور از مکانیزم این است که در داخل درب ضد سرقت و در میان دو رویه آن لایه ای از جنس یک فلز قرار داده شده است تا امنیت آن را بالا ببرد. همچنین با قرار گیری لایه ای از پشم سنگ در این میان، درب ضد سرقت می تواند به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز عمل کند و این مزیت این نوع درب ها خواهد بود.

عوامل موثر در قیمت درب ضد سرقت

 یک درب ضد سرقت اجزای بسیاری دارد که هر کدام از این اجزا در قیمت آن تاثیر گذار هستند.

قفل و قیمت درب ضد سرقت 

اگر قفل مورد استفاده در یک درب ضد سرقت مناسب نباشد بی شک آن امنیت مورد انتظار ما را برآورده نخواهد کرد. پس قفل یکی از مهم ترین اجزای داخل درب ضد سرقت به شمار می رود. قیمت قفل ها در قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار خواهد بود. 

Image result for â?«Ø¯Ø±Ø¨ ضد سرÙ?تâ?¬â??

تاثیر اندازه درب در قیمت درب ضد سرقت 

بی شک اندازه و سایز یک درب باعث خواهد شد مواد مصرفی در آن زیاد و یا کم شود و این موضوع در قیمت درب ضد سرقت بی تاثیر نخواهد بود. 

 

تاثیر جنس آن در قیمت درب ضد سرقت

جنس درب عاملی تعیین کننده در قیمت آن خواهد بود و این عامل نه تنها برای درب ضد سرقت بلکه برای تمامی درب ها صدق میکند. 

 

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

برای خرید درب ضد سرقت نیز این روزها پلتفرم های جامع خرید و فروش ایجاد شده است تا به راحتی بتوانید از قیمت دربهای ضد سرقت و دیگر محصولات با خبر شوید و با توجه به نیاز خود درب ضد سرقت مناسب خود را خریداری کنید. این درب ها در انواع مدل ها با روکش های ضد آب در بازار موجود هستند. آیا درب ضد سرقت مناسب برای خود پیدا کرده اید؟