سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت یکی از ملزومات ساخت و سازها می باشد. این دربها می توانند علاوه بر زیبایی خاص و ظاهری خود، امنیت منزل شما را نیز بالا ببرند. برای خرید درب ضدسرقت مناسب خود باید به مسائل بسیاری توجه کرد. چرا که درب ورودی منزل تنها یک درب ورودی ساده نیست و در اولین دید از یک خانه این درب است که توجه شما را به خود جلب می کند. 

در این مقاله به بررسی مراحل خرید درب ضد سرقت پرداخته ایم. 

Image result for â?«Ø¯Ø±Ø¨ ضد سرÙ?ت رâ?¬â??

 

خرید درب ضد سرقت به صورت آنلاین

این روزها خرید اینترنتی درب ضد سرقت نیز باب شده است چرا که با خرید اینترنتی هر محصولی می توان به راحتی به مقایسه پرداخت و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بهترین خرید را انجام داد. حتی با خرید اینترنتی می توانید قیمت درب ضد سرقت را نیز با هم مقایسه کنید. 

خرید درب ضد سرقت عایق 

درب ضد سرقت و یا هر درب ورودی که برای خود انتخاب می کنید می تواند عایق مناسبی هم برای شما باشد. برای مثال عایق صوتی و یا عایق رطوبتی باشد. این عامل توسظ جنس رویه درب و جنس خود درب مشخص خواهد شد . پس برای خرید درب ضد سرقت مناسب خود به مواد مورد استفاده در داخل آن توجه کنید. 

نصب آسان درب ضد سرقت

اگر نصب درب ضد سرقت و یا همان درب ورودی منزل آسان و راحت باشد می تواند به راحتی درب چهارچوب درب قرار گیرد و لولاهای آن به صورت پنهان شده شود و به این ترتیب امنیت آن بیشتر خواهد شد. سایز درب باید کاملا برای چهاچوب و قاب درب اندازه باش و این موضوع نباید به هیچ عنوان نادیده گرفته شود.

کیفیت مناسب در خرید درب ضد سرقت 

آیا درب ضد سرقتی که خریداری کرده اید به اندازه کافی امن هست؟  این سوال بسیاری از خریداران این دربها می باشد اما متاسفانه به دلیل پنهان بودن مکانیزم داخلی درب ضد سرقت در هنگام خرید بسیاری از سودجویان از این موضوع استفاده می کنند و از مواد مرغوب استفاده نمی کنند.