سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 پیشنهاد برای نورپردازی دکوراسیون منزل

هشت پیشنهاد برای نورپردازی دکوراسیون داخلی و روشنائی منزل در زیر ارائه می شود:

 نورپردازی دکوراسیون

1. در آشپزخانه، سطح کار را سعی کنید و نور را روشن کنید. استفاده از همه چیز شما می توانید: آویز، downlighters   ، نوار زیر کابین بالا. این مسئله در مورد ایجاد لایه های نور به جای اینکه تنها از یک منبع منحصر به فرد باشد.

 

2. همه چیزهایی را که می توانید قبل از اضافه کردن چراغ ها انجام دهید. آنها ساده ترین و ارزان ترین گزینه هستند، اما بسیار خسته کننده هستند. هیچ کس تا به حال گفته است: "این ها نگذارند که نایلون خوب به نظر برسند". شما یک محل کارآمد دریافت خواهید کرد، اما هیجان انگیز نخواهد بود.

 

3. در مورد چگونگی کنترل چراغ ها فکر کنید. آیا این دو سوئیچ روشنایی یا چیز دیگری وجود دارد؟ همچنین، شما باید در مورد جایی که سوئیچ ها می خواهید فکر کنید. آیا به درب آنها نیاز دارید؟ آیا آنها باید برای بچه ها پایین باشند؟ آیا شما حتی به آنها نیاز دارید؟

 

4. حداکثر نور روز. به نظر میرسد احمقانه است، اما اگر بخواهید در مجاورت پنجره بنشینید، و اگر نتوانید مطمئن شوید که اولین چیزی که برای قدم زدن میروید بروید. این کار بدن شما را افزایش می دهد و سرعت می گیرد.

 

5. اگر شما یک ساخت جدید یا یک پسوند انجام می دهید، قبل از شروع به تفکر در مورد روشنایی آن را خیلی دیر نکنید. مطمئن شوید این یکی از اولین کارهایی است که انجام می دهید. اگر می توانید مطمئن شوید که در عمق سقف و دسترسی به هر چیزی نیاز دارید. در مورد فیلیپس چراغ های رنگ، نوار های نور نیاز به سوکت پلاگین. بسیاری از مردم از گنبد نور فانتزی یا اتصالات ویژه ای دوست دارند که فقط فضای کافی برای متناسب با آن وجود نداشته باشد و بعد از آن باید طرح های خود را در آخرین لحظه تغییر دهید.

 

6. به اطراف خود نگاه کنید تا ببینید دیگران چه کارهایی انجام میدهند، نه فقط در فروشگاههای بزرگ، بلکه در رستورانها، کافهها و هتلها برای دریافت ایدهها. فضاهای عمومی گردش مالی بسیار سریعتری دارند و طراحان با ریسک بیشتر خوشحال هستند. این به شما یک بوم بزرگ می دهد تا انتخاب کنید که چه چیزی برای شما در محیط شما کار خواهد کرد.

 

7. در آشپزخانه اگر قفسه های جامد داشته باشید، از چراغ های کابینت استفاده نکنید، و اگر می توانید، چراغهای زیر کابینت را برای روشن کردن سطوح کار خود اضافه کنید.

 

8. خواب در تاریکی کامل و یا استفاده از سایه های قرمز / کهربا نور کم. از همه پژوهش های رشتون بیلاس در مورد چگونگی تاثیر نور بر بدن ما انجام شده است، او نیاز به فیزیولوژیکی برای تاریکی پیدا کرده است تقریبا مهمتر از نیاز به روشنایی و انواع نور است. هنگامی که بدن ما به درستی در خواب است، هورمون های طبیعی شفا آزاد می شوند. این تنظیم ساعت بدن ما را کاهش می دهد، خطر افسردگی را کاهش می دهد و برخی مطالعات نشان می دهد که می توانند با سرطان مبارزه کنند و حساسیت به بسیاری از بیماری های دیگر را کاهش دهند. ما واقعا "پس از یک شب خوب خواب" احساس می کنیم!