سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فاکتور های انتخاب آینه برای دکوراسیون داخلی

ابزار های زیادی وجود دارند که می توان به وسیله آن، محیط زندگی را زیبا تر کرد. آینه ها یکی از وسائل موثر در طراحی دکوراسیون داخلی هستند. علاوه بر کاربرد های ذاتی، آینه ها می توانند از جمله ابزار های دکوراتیو محسوب شوند. از آینه های دکوراتیو می توان در همه جای خانه استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی

 آینه ها می توانند باعث روشن تر شدن و یزرگ تر به نظر رسیدن فضا شوند و به ویژه در خانه ها و مغازه های کوچک دارای کاربرد فراوان است. گاهی نیز می توان به وسیله بازتاب آینه ها، فضای زیبا تری را ایجاد کرد. همچنین در قسمت ورودی نیز استفاده از آینه می تواند بسیار کاربردی باشد. آینه ها، عمق بیشتری به فضا می بخشند.

آینه ها ممکن است در فرم های قدیمی و سنتی و یا با مدل های مدرن باشد. آینه ها می توانند گرد، مربعی یا بیضی باشند اما انواع فانتزی آن هم در اشکال و ابعاد گوناگون وجود دارند. مثلا آینه‌ دیواری بزرگ با قاب‌ پهن می‌ تواند برای تزیین در دکوراسیون مورد استفاده قرار گیرد. در این صورت فضای خانه شما بزرگ‌ تر دیده می شود اما شاید گران قیمت باشد و هزینه زیادی روی دست شما بگذارد. پیش از خرید در این مورد بیشتر تحقیق کنید و انواع متریال های موجود را بررسی کنید   .

انواع آینه

قاب مناسب برای آینه 

وقتی قصد خرید آینه حمام و سرویس‌ بهداشتی را دارید، پیش از هر چیز لازم است از مقاوم بودن آن در برابر رطوبت اطمینان پیدا کنید. اما برای فضا های دیگر می توانید سبک دکوراسیون و علاقه شخصیتان را مد نظر قرار دهید. خرید آینه‌ فرصتی است برای ایجاد جذابیت در دکوراسیون.

تزییناتی برای روی آینه

آینه‌ ها می‌ توانند تنها با اهداف دکوراتیو مورد استفاده قرار گیرند و یا حتی به منظور نورپردازی نصب شوند. قاب های طلایی، موجب ایجاد گرما در فضا می شوند. آینه های با قاب‌ کهنه‌ کاری شده نیز می‌ توانند ایده حالبی باشند. یک نکته قابل ملاحظه در این رابطه، تفاوت قیمت بالای انواع آن است که بستگی به جنس قاب، اندازه و تزیینات آن دارد.