سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی اتاق خواب کودک

 آیا اتاق خواب کودک یا نوجوان شما نیاز به یک طراحی دکوراسیون اتاق کودک دارد؟ مثل بزرگسالان، بچه ها می خواهند یک اتاق راحت و کاربردی داشته باشند که لذت بردن از آن را در پایان روز بدست می آورند. در حالی که بسیاری از نکات تزئینی برای اتاق خواب اصلی و اتاق کودک قابل استفاده است، چند ترفند در مجموعه جوانتر مفیدتر است.

 طراحی دکوراسیون داخلی

دکمه های دیواری

 

دکوراسیون اتاق خواب دکمه های چوب و چوب یک راه عالی برای تزئین دیوارها در اتاق خواب فرزندتان است، به خصوص اگر اجاره کنید و نتوانید رنگ آن را رنگ کنید. استفاده از دکمه ها به عنوان بخشی از طرح کلی - همانطور که در این اتاق با یک نقاشی زیبا از جنگل - و یا فقط به عنوان یک سرگرم کننده اضافی در دیوارهای ساده و سفید. اجازه دهید بچه های خود را انتخاب کنید decals و قرار دادن آنها را در موقعیت - ارائه دست کمک به بچه های جوان است. همانطور دکوراسیون اتاق کودک که فرزند شما بزرگتر می شود و یا به سادگی تمایل به تم را دارد، می توانید دکمه ها را حذف کنید و آنها را با چیز دیگری عوض کنید و یا به سادگی دیوارها را لخت کنید. شما فقط می توانید دکمه های دیجیتال را در مورد هر موضوع قابل تصور پیدا کنید.

  

اتاق خواب دختر صورتی

 

هنگامی که کودک شما به اندازه کافی سالم است، به طور منظم و زمانبندی به طور منظم، او نیاز به یک منطقه طراحی شده برای تمرینات متمرکز و یک منطقه دیگر برای استراحت و افکار پوچ دارد. شما هیچ چیز دقیق نیازی ندارید - یک میز ساده و صندلی قابل تنظیم برای وقت مشق شب کافی است و یک صندلی راحت، beanbag یا loveseat مناسب است برای خرابی بسیار مورد نیاز پس از یک روز سخت در مدرسه.

 

 

از قفسه های باز در یک اتاق خواب کودک استفاده کنید

 

بچه های جوان و غم و اندوه اغلب با یکدیگر می آیند، اما شما می توانید سازمان را با ارائه مقدار زیادی قفسه های باز با سطل و یا سبدهای برای نگه داشتن اسباب بازی و بازی های موجود را آسان تر است. این امر دسترسی به وسایل راحتی را آسان می کند و مهمتر از همه، برای مشاهده اینکه هر اسباب بازی زمانی طول می کشد که برای روز کار می کند، آسان است. چیزهایی را از یک طبیعت در موارد جداگانه نگه دارید و با فرزندتان کار کنید تا زمانی که سیستم را می داند.

 

اتاق خواب دختر ناز

 

در یک اتاق کوچک، فضای خود را با فشار دادن تخت در برابر دیوار، به طوری که سر تخت در گوشه ای است. این کار نه تنها این امکان را برای بازی فراهم می کند، بلکه از بین بردن زمینه های باز در اطراف فضای خواب باعث کاهش ترس از چیزی که ترسناک در زیر تخت افتاده است، فقط منتظر فرصتی برای گرفتن یک فرزند بی نظیر است