سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع لوستر بتنی در دکوراسیون مدرن

وسایل روشنایی مانند لامپ Monk  قطعا حضور قوی دارند. این طراحی شده توسط SKELD Design، این لامپ کوتاه و خیره کننده است و این به نظر می رسد واقعا زیبا. در عین حال، دارای یک سایه بتنی است که نور را پنهان می کند و لامپ را جذابیت اسرار آمیز می دهد.

 انواع لوستر

 لامپ بلبرینگ بتونی

 

قبل از اینکه تمام لامپهای بتونی را به عنوان لوازم جانبی داخلی طراحی کنید، بافت بیضوی بتن و رنگ خاکستری زیبا و همچنین حضور سنگین و در عین حال ظریف آن را مورد توجه قرار دهید. این در واقع ویژگی های آویز بتونی طراحی شده توسط آلمانی Gonzales Garrido است.

 

لامپ پایه بتن پایه

وقتی که با مواد دیگر ترکیب می شود، بتن ویژگی های زیبایی خود را به ارمغان می آورد در حالی که برخی ویژگی های نورپردازی مدرن را نیز در بر می گیرد. این تبادل عناصر وجود دارد که همیشه یک نتیجه منحصر به فرد دارد. بتنی و چوب، دوتا عالی را به وجود می آورند و به یکدیگر عالی ترین شبیه سازی می کنند. آتلیه مازین هنگام استفاده از لامپ های Twig I، II و III از این مزیت استفاده کرد.

 

لنزهای مخروطی بتنی و بتنی بزرگ توسط Renate Vos ترکیب این مواد با لاستیک سیلیکون. نتیجه یک مروارید با یک دامن شفاف است. این اثر واقعا زیبا است به ویژه با توجه به اینکه چگونه نور سبب سایه بتن سرد می شود.

 

Dragos ماتیکا توسط Slash Lamp طراحی شده و با توجه به ترکیب بتن و تقویت سیم، این نگاه صنعتی سرد را به نمایش گذاشت. دو ماده با هم ترکیب شده اند تا یک سایه استوانه ای ایجاد کنند که قسمت هایی را که اجازه می دهد شبکه فلز از طریق آن نشان داده شود را در بر می گیرد. نور از بین می رود و اثرات منحصر به فرد ایجاد می کند.

 

وسایل روشنایی بتن

 

همچنین در مورد یک لامپ یا آویز که به طور کامل از بتن ساخته شده است بدون هیچ گونه مواد دیگر برای ایجاد کنتراست، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مورد زیبا مجموعه ای از لامپ آویز طراحی شده توسط استفان گانت است. آنها در شکل و اندازه متنوع هستند و همه آنها به لطف جزئیات شیک و طلای خود ظریف و پر زرق و برق هستند.

 

نام Light O، این چیز زیبا قطعه کامل لهجه برای یک میز یا میز تخت است. این سایه بتنی شکل زاویه ای است که روی پایه تخته سه لا قرار دارد. سایه را می توان در سه راه مختلف قرار داد و هر کدام جالب و سرگرم کننده هستند. بند ناف قرمز یک لمس رنگی را به وجود می آورد که ماهیت شاداب لامپ آن را برجسته می کند.

 

این چراغ کلاسیک است؟ این یک سوئیچ یا یک سایه ندارد و حتی یک سیم برق ندارد. این لامپ آجر نامیده می شود و توسط HCWDstudio طراحی شده است. برای روشن کردن لامپ به سادگی آن را بلند کنید آن را روی سطح قرار دهید تا آن را خاموش کنید. شما می توانید آن را در سه نسخه: چوب، بتن و آلومینیوم پیدا کنید.

 

لامپ Totem خیلی غیر معمول است. طراحی شده توسط الکساندر دوبروییل، لامپ از دو عنصر تشکیل شده است. یکی ستون بتونی است و دیگری دیسک است که در بخش فوقانی قرار دارد و به عنوان یک سایه عمل می کند. این اجازه می دهد که لامپ به عنوان یک مجسمه مدرن دو برابر شود. این امکان وجود دارد که دو عنصر را با روش های مختلف ترکیب کرده یا حتی جدا از آنها استفاده کنید.