سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با قفسه ها و شلف کتاب ها را منظم کنید

 شلف کتاب یا کتابخانه ها، قفسه هائی هستند که که برای نظم دهی به کتاب ها در دکوراسیون خانه یا دفتر کار ضروری هستند. مقرون به صرفه، به خوبی ساخته شده و همه کاره است، و این یک خانه ایده آل برای مجموعه کتاب های شما است   .

قفسه کتاب

برای ساخت مبلمان با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه شناخته شده است و کتابخانه هیچ استثنائی ندارد. در ابتدا در سال 1979، طراحی نامناسب آن و چهار رنگ متفاوت، آن را یک قطعه مبلمان متنوعی می کند که می تواند با بسیاری از سبک های دکوراسیون اجرا شود.

 

این نیز پایه ایده آل برای کتابخانه خود را از شلف کتاب ها، به ویژه اگر شما در مورد گسترش مجموعه خود را برنامه ریزی کنید. شما می توانید در این واحد به عنوان مجموعه خود را با دیگر گزینه های قفسه رشد می کنند. درمانگر آپارتمان بلی را "کتابفروشی همه کاره جهان" می نامد. این می تواند یک کتابخانه کامل را بدون هزینه های بالا از راه حل های دیگر مانند قفسه های ساخته شده در منزل به ارمغان بیاورد - بنابراین هر دو کتاب و کیف پول خود را خوشحال می شوند.

 

اگر شما تعجب می کنید چقدر مونتاژ این قفسه کتاب شما را به شکل سردرد و لعنت هزینه می کند، پاسخ بسیار کم است. اکثر بازرسان بیلی را آسان به جمع آوری پیدا کردند و از نگاه و حساسیت بالایی برخوردار بودند و همچنین اندازه کامل آن. تقریبا 80 اینچ بلند و 31.5 اینچ عرض، حتی یک واحد تنها توانایی نگه داشتن بسیاری از چیزها را دارد، همانطور که شما فقط کتاب ها را نمایش می دهید، یا مجموعه ای از کتاب ها و کتک کاری ها. با قفسه های قابل تنظیم در عمق قفسه ای 11 اینچ، شما قادر خواهید بود انواع مختلفی از کتاب ها و کلکسیون ها را ذخیره کنید.

 

ویراستاران راهنماهای خودکارش صاحب یک قفسه یا شلف کتاب قرمز بیلی و آن را دوست دارد. برای مدت دو سال در حال ایستادن است و تعدادی از کتاب ها، لوازم جانبی چای و دیگر کالاها را در اختیار دارد. در کمتر از یک ساعت آن را آسان ساختم.

 

این بررسی گر با برخی از بزرگترین کتاب هایش که بر روی لبه آویزان بود، کمی مشکل داشت و برای قفسه مرکزی ثابت نگرفت. شخصا، من معمولا از قفسه ثابت و پایین قفسه های کتابخانه من برای موارد سنگین ترم استفاده می کنم و هرگز با این تنظیم مشکل ندارم. اگر میخواهید این قفسه کتاب را در نظر بگیرید، ساختن تخته خرده چوب سخت است که چوب جامد نخواهد بود، می خواهید آگاه باشید که چگونه بسیاری از کتاب های بزرگ و سنگین را پوشش می دهد.

 

بر طبق، برآورد شده است که یک جعبه کتاب بیلی در هر 5 ثانیه در جایی در جهان فروخته می شود. در حالی که بیلی یک قفسه کتاب است که به طور مکرر در بررسیها ظاهر می شود، این یک مورد واضح است که نباید نادیده گرفته شود.

 

مزایا: سبک همه جانبه، مونتاژ آسان، به راحتی گسترش یافته است، کیفیت خوب برای قیمت

 

ملاحظات: قفسه و شلف های میان رده ثابت، عمق قفسه کتاب مناسب برخی از کتاب های بزرگ، ساخت تخته خرده چوب